Get started with App.net.

  Sign up now  
cano
    @matthewmspace Any plans for the vacation?
    cano
      Vesper note-taking app adds first iPad version, landscape support for iPhone http://9to5mac.com/2015/02/27/vesper-notes-ipad/ #teamappdiction #productivity
      cano
        TGIF....what a long week. 😳
        hawaiiboy
          Ok, that simplified my feed. Image [photos.app.net]
          cano
            @bazbt3 Ha, yes, you might have to get up and walk to the computer so I understand the dilemma...lol. That's why I use the Screens remote app....hehe! Oh, and thanks for the quick reply @pme.
            cano
              @bazbt3 Have you tried on a computer using Alpha? @pme
              cano
                @bazbt3 Hmm...must be something with the Windows phone as it doesn't seem to be an ADN issue. Maybe @pme might know if profile picture update using mobile IE on a Windows phone are working, as he has one.
                cano
                  @joanna I hope so too. Can't wait for it to be over. Who knew it could become such a n ordeal. It is better today, at least. :( @eyes @pamdavis
                  cano
                    @bazbt3 I just used Chimp to change my profile picture with no issues. What are using to to the upload?
                    cano
                      @jextxadore True...maybe I'll try that first. I'll let you know how it goes. Hopefully, will be ok... :)
                      cano
                        @jextxadore I had luke warm coffee today and it was fine. Might muster up courage to try a hotter cup tonight.
                        cano
                          @mtc Yeah, it's gotten a lot quieter of late. Hey, what happened to your internet? Why do you rarely have it anymore?
                          cano
                            @pme Ah, good to hear Printer Pro works well. I haven't had a chance to try out yet. People should grab it while it's still free. @joeo10
                            cano
                              @eyes @pamdavis Yes, oddly the pain did subside the day before the root canal...probably the nerve died by then. Unfortunately, the procedure brought about its own pain after the novacaine wore off. Now, my jaw just feels really sore...ugh.
                              cano
                                Ugh...time more more pain meds. Brb. 😖
                                cano
                                  @pamdavis A half day means an early weekend! Sounds great! Well. I'm just trying to survive a toothache to root canal ordeal. What a pain...literally. :( Otherwise, most everything else is ok on my end.
                                  cano
                                    @dslemay @eyes Oh, glad you can still have goat products...that will help.
                                    cano
                                      @dslemay @kdfrawg @jmreekes And we're not even talking paper and notebooks yet! Haha! ;)
                                      cano
                                        @joanna Thanks, Joanna. Yeah, been a long couple of weeks. :( @meemee